tirsdag 16. november 2010

Hva fyller du livet ditt med? Eller sagt litt annerledes: Hva lar du fylle livet ditt??

Hva bestemmer hva du fyller livet ditt med?

Er det det du fyller livet med som bestemmer livet ditt?, eller livet ditt som bestemmer hva du fyller livet ditt med?

Er det et interessant hodebry???

Eller er det selve hodebryet som blir interessant??

Hva er sannhet i livet ditt?

Eller; hva er livet ditt i sannhet?

Kan jeg tenke så mye over livet mitt, at jeg faktisk kan svare realistisk sant på disse spørsmålene?

Kan jeg stoppe opp så lenge at jeg lar disse svarene få lande i meg?

Og hva om jeg gjorde det????

Hva ville skjedd da???

Hadde verden blitt forandret om alle stoppet opp og tenkte over det???

Jeg er Kadett, og har faktisk tid til å reflektere litt og JA jeg tror at verden hadde blitt annerldes om vi hadde vært helt bånn ærlige med oss selv og gjort de endringene i livene våre som disse tankene hadde medført, om vi trute å stille de, besvare de og handle på de.....

Hvordan hadde verden vært om vi selv fylte livene våre med de verdier og det innhold som hjertet vårt snakker til oss om????

Kan vi utfordre hverandre til å bare 60 sekunder i dag være stille å lytte til hva hjertet vårt egentlig mest av alt ønsker seg i dag....???

Også kan vi bruke 60 sekund på å la det ønske gå i oppfyllelse i morgen....???

Kan vi sånn forøke livets selvvalgte fyll med 120 sekund hver dag i en uke?

Da har vi 840 sekund som vi selv har valgt å fylle på i livet vårt:-)))(Dvs 14 hele min, 1/4 time:-))

Deilig:-)))

Så banalt; men sånn tror jeg verden blir ett bedre sted å leve i :-)
(ja, for ønskene våre handlet om andre mennesker...., gjorde de ikke????:-)))

Velsignet god tirsdag:-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar