mandag 8. november 2010

Velsignede årstider med snart snø :-)

Det opplyses om at det forventes snø i morgen:-))))ENDELIG:-)))
Jeg gleder meg som en liten unge til å se de små hvite krystallene som daler ned:-))
Da er det så jeg bare MÅ ut å danse en snødans:-))) ( Kan du se det for deg???? :-)

Mens jeg danser så nyter 2.års kadettene praksislivet, og gleder seg over nye erfaringer og nye bekjentskap:-)
Jeg stor koser meg med Israels Kronologi og historie:-)) Og denne uken blir jeg å finne på
Høgskolen for teologi og ledelse på Stabekk, og på lederskolen til Filadelfia i Oslo:-)

Nyttig med masse lærdom og gode refelksjoner med medstudenter på ulike områder..
Føler virkelig at denne tiden som kadett er betydningsfull og engasjerende.
Jeg kjenner at den gjør noe med meg på en positiv måte...
Akkurat som snøflakene i morgen, er velsignelsene som daler ned over meg:-)

Håper du også har noen sånne "gode snøflak" som daler ned over deg også disse dagene:-)
Og kos deg med de i morgen:-) Du er sett av Gud, og Han vil velsigne deg:-)
Snart er det advendt, og forberedelses tid:-) men først er det litt snø:-)))))

Guds fred og velsignet uke:-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar