søndag 19. juni 2011

Snart er ett år som kadett blitt til starten på det 2. året:-)

Mye har skjedd, mange refleksjoner, mange betraktninger... Første året som kadett går mot sin siste uke før ferie...

Det er klart for ordinasjon av de jeg har gått i klasse med. På torsdag er de ferdige offiserer:-)) Hipp Hurra og Gratulerer til de:-))
Men jeg har ett år igjen, og det er jeg så veldig gla for:-)
Ett år med en stor praksis jeg gleder meg mye til.
Ett år med mer Bibel og lørdom:-)
Ett år med mer dypdykk og velsignelse:-)
Ett år med tid til forberedelse til å bli og være den offiseren Han som kalte meg tenkte jeg skulle være...:-)
Det er kanskje den største utfordringen... For hvordan blir jeg det???? det skal ikke være mitt værk, men Hans. Ikke min kamp, men Hans velsignelse:-)
Det er godt å hvile i. Men jeg må velge og la det skje.. Å tro det erller ei, men det kan faktisk være litt vanskelig her inne på skolen.... Men kanskje er det prosessens vei i det å formes av Han...?!?
Hvertfall er jeg ufattelig takknemlig og glad for den nåden og den kjærligheten Han har til meg, så Han gir meg nytt mot hver eneste dag og til og med flere ganger om dagen:-)
Hva Han ser, vet jeg ikke, men at Han kan veien og syns det er fint, er jeg helt sikker på:-)))

Velsignet søndag til dere:-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar