fredag 3. september 2010

En bit av en større helhet.. jeg...

Ukeslutt og fredag:-))) Det har vært en forrykende første uke som Kadett på Offisersskolen. Jeg drømte om at det skulle bli til velsignelse av fulle slaget, og det har det virkelig vært på alle måter. Lærerene har vist seg fra sin beste side, skolen med sin perle beliggenhet har gjort hjertet og sjelen godt. Kadett kameratene har tatt i mot meg med åpne hjerter, og jeg tror ordet vennskap allerede er knyttet:-) Lærebøkene utfordrer meg til å strekke meg i alle rettninger og størst av alt har min Herre og gode mester til fulle velsignet meg hvert sekund av disse 432000 sekundene siden jeg startet dette nye kapittelet:-) Han har både, bekreftet kallet, gitt sin velsignelse av det og forberedt mitt hjerte på å ta i mot velsignelsen med det fulle:-))) TAKK kjære Gud for alt det du er gjennom Jesus og i den hellige ånd:-) Elsker deg:-))

Nå går helgen over i 24 timer med bønn fra i morgen kl 11 til søndag kl 11 på Hamar:-)) Så vær velkommen:-) Det blir sykt spennende!!!! 17 bønnestasjoner basert på Apostlenesgjerninger skal lede oss i samvær med hverandre og Gud disse timene. Alle korpsene i divisjonen har sine bønne vakter og andre utenfor har lovet å be for oss mens vi ber, så dette må bare bli 100% max av det det kan bli:-)))

Ønsker hver og en av dere Guds gode velsignelse og Velkommen til Hamar:-)))
Og takk for forbønnen om dere ikke kommer:-))

Guds fred og gode glede:-)))

2 kommentarer:

  1. Håper dere får et fint døgn på Hamar.
    Har vært på kurs i Asker, og ja, det er et flott sted. Et herlig området for tur og fine naturopplevelser.
    Ha ei flott helg :)

    SvarSlett
  2. Det er kjempe velsignet at du har fått en sånn start.Og håper helga på hamar ble til en velsignelse:)) Vi ba og hadde det bra:))

    SvarSlett