mandag 6. september 2010

uten ord, men med glede:-)

Jeg vet ikke om du har opplevd noe engang som overgikk alle dine forventninger så når du skal beskrive det så har du bare ikke ord til å beskrive det du føler og har opplevd. Sånn  har jeg det nå etter døgnet på Hamar og annen opplevelse i etterkant av det i helgen.. Jeg er egentlig et ganske verbalt vesen som liker godt å krydre setninger med gode beskrivende adjektiv for det jeg ser og opplever. De i min nærmeste omkrets er blitt vant til uttrykk som; så bra, kjempe flott, fantastisk, det var bare helt utrolig bra:-))) Å nå synes jeg ingen av disse uttrykkene kan beskrive i nærheten av min erfaring fra denne helgen.. Men tror det handler om Guddommelig, nærværende, sterkt, påtagelig, sett og takknemlig... Jeg vet i hvertfall at vi som var sammen deler erfaringen og det er det beste:-) spennende å se hva dette året bringer:-) Jeg har ihvertfall STORE forventninger:-)) Og det beste av alt: de vil innfris;-)

Ønsker deg som leser en forrykende god mandag:-) Og vit at det er den andre dagen i uken allerede:-))

-Elin-

3 kommentarer:

  1. Siden jeg ikke fikk vært på Hamar skulle jeg gjerne sett noen bilder av det opplegget du ahdde laget. Hørte at det var flott.
    Ha ei flott uke :)

    SvarSlett
  2. spenstig blogg:), stå på videre...:)

    SvarSlett