mandag 13. september 2010

Velkomstmøte for den nye Kadettsesjonen og Ungdomsteamet Dynamo:-)

YES:-))
Da var dagen her:-) Og jeg var KLAR:-))) What a wonderfull start:-))

EN ny kadett sesjon skulle ønskes velkommen:-) Og hele dens fylde var MEG.... ja,ja kanskje er jeg ikke akkurat liten og usynlig, men allikevel et helt sesjonsnavn for seg meg selv er vel litt drøyt:-) Og det er det også:-) For i hele verden er vi MAAAAANGE som er under samme navn: Kristivenner:-)) Er ikke det et flott navn??? Er jo ikke noen andre jeg heller vil være venn med enn Han:-) Nå har vi vært gjensidige venner i 10 år, og vi trives absolutt godt i hverandres selskap:-)) Så dette som tjeneste, vil være en nydelig erfaring:-)
Jeg bruker å si til de som kjenner meg at vi er som nyforelsket for tiden, men det kan jo høres litt rart ut, men er sikker på at det er samme følelse altså:-))

I tillegg til meg var det seks kadetter til som ble ønsket velkommen til sitt andre år på skolen:-) Og de er hellighetens ambassadører:-) Enda var det seks stykker til som denne dagen var i fokus, og det var Frelsesarmeens nye ungdomsteam, DYNAMO med Janne Nilsen i ledelse:-) De både sang og Marie vitnet så nært og flott om hvordan Gud hadde forandret livet hennes når hun satte sin liv til Han:-) Fantastisk:-)) http://www.frelsesarmeen.no/pages/intern_artikkel.aspx?nr=22760

Så om du lurer????????
JA! !!! Vi har en Frelsesarmen i brann for tiden, og som andre branner så sprer ilden seg raskt med vinden, og det tor jeg at denne også vil gjøre:-))))) Fra hjertet til hjertet:-)))

2 kommentarer:

  1. ønsker det lykke til med den gjerningen som du nå har begynt på.

    SvarSlett
  2. Lykke til med brannen!!. Og hjertene som brenner:)) Og veldig viktig å ha med seg DEN HELLIGE ÅND:))

    SvarSlett